پکیج لاغری کانتورینگ

چاقی و تجمع بافت‌های چربی در برخی نواحی بدن مانند شکم و پهلو از جمله مشکلاتی است که تعداد بسیاری از افراد با آن مواجه هستند. سبک زندگی نادرست و استفاده از رژیم‌های غذایی نامناسب از دلایل چاقی در افراد مختلف است که باعث می‌شود تا آن‌ها به فکر ازبین‌بردن آن‌ها بیفتند. لاغری موضعی یکی از راهکارهای پرطرف‌دار جهت رسیدن به فرم دهی و داشتن اندام ایده‌آل است. کانتورینگ کردن بدن با کمک دستگاه‌ها از شیوه‌های غیرتهاجمی باهدف کاهش سایز است.

تأثیر لاغری موضعی در حذف چربی‌ها

 افراد به دلایل مختلف از جمله عادات غلط غذایی، عدم تحرک و ورزش و بسیاری موارد دیگر با مشکلات دردسرسازی مانند چاقی و تجمع بافت‌های چربی ناخواسته در اندام‌های مختلف بدن روبرو می‌شوند. در بسیاری از افراد این بافت‌های چربی در نواحی مانند شکم، پهلو و ران تجمع کرده و با استفاده از شیوه‌های مختلف لاغری مانند به‌کاربردن رژیم‌های سخت غذایی و انجام تمرینات ورزشی سخت، امکان ازبین‌بردن آن‌ها وجود ندارد.

 هرچند لاغر کردن و ازبین‌بردن چربی‌های اضافی در برخی نواحی با استفاده از جراحی و روش‌های تهاجمی امکان‌پذیر است؛ اما معایب و عوارض پس از انجام جراحی آن‌ها و هم چنین ترس از انجام این کار برای تعدادی از افراد موجب می‌شود تا افراد به سمت استفاده از شیوه‌های نوین و ایمن‌تر گرایش پیدا کنند. لاغری موضعی از جمله متدهای جدید برای هدف قراردادن چربی‌های ناخواسته و بافت‌های سلولیتی است که کمک می‌کند فرد به‌تناسب اندام دست پیدا کند.

 لاغری موضعی از جمله شیوه‌های نوین برای رسیدن به‌تناسب اندام با کاهش سایز است که نواحی مشخصی از بدن را مورد هدف قرار می‌دهد. تکنیک‌های متعددی برای لاغری موضعی وجود دارد که هر یک از آن‌ها در مقایسه با روش‌ها قبلی مانند جراحی از میزان عوارض و مشکلات کمتری برخوردار هستند، ازاین‌رو افراد بسیاری تمایل به استفاده از راهکارهای لاغری موضعی خواهند داشت.

 در واقع شیوه‌های نوین لاغری موضعی با کمترین میزان تهاجم از جمله راهکارهای ایمن، بدون درد و تأثیرگذار برای ازبین‌بردن چربی‌های ناخواسته در نواحی مختلف بدن مانند شکم، پهلو، ران، بازو، کمر و باسن است که به شما در رسیدن به استایل خوش‌فرم و تناسب‌اندام کمک می‌کند.

 همه ما می‌دانیم لاغری علاوه بر اینکه تأثیر به سزایی در ظاهر فرد و زیباتر دیده‌شدن او دارد، موجب افزایش سلامتی و کاهش میزان ابتلا به بیماری‌های مزمن مانند دیابت و بیماری‌های قلبی می‌شود. در برخی موارد افراد وزن ایده‌آل خود را دارند اما بافت چربی اضافه در نواحی مشخصی از بدن مانند شکم و پهلو آن‌ها را آزار می‌دهد. ازاین‌رو انجام شیوه‌های متفاوت لاغری موضعی علاوه بر اینکه کمک می‌کند تا فرد کاهش وزن داشت باشید بتواند به‌راحتی و بدون درد، چربی‌های ناخواسته را از بین ببرد.

کاندیدای مناسب برای لاغری موضعی

 درمان‌های بدون جراحی مانند لاغری موضعی بیشتر برای افرادی که دارای وزن ایده‌آل بوده و نیازی به تغییر شکل در فرم یا ناحیه‌ای مشخص از بدن خود ندارند، بهترین گزینه برای ازبین‌بردن بافت‌های چربی ناخواسته است. این کار باعث می‌شود تا توده‌های چربی مقاوم در برابر شیوه‌های قدیمی مانند رژیم غذایی یا ورزش به‌خوبی شکسته شده و در نهایت از بین بروند. در نتیجه افرادی که قصد دارند سایز بدنی خود را با حفظ میزان وزن خود داشته باشند، لاغری موضعی بهترین انتخاب خواهد بود.

کانتورینگ

لاغری موضعی با دستگاه

 یکی از بهترین تکنیک‌های انجام لاغری موضعی با کمک دستگاه است. در کلینیک دکتر شیرین از دستگاه‌های آنالیزور بدنی مانند آنالیز کوانتومی و بادی آنالیزور استفاده می‌شود. افراد برای رسیدن به‌تناسب اندام ممکن است از برنامه ورزشی یا رژیم‌های غذایی منظم استفاده کنند و کاهش وزن دلخواه خود را داشته باشند؛ اما در تغییر سایز بدن خود با چالش و مشکلاتی روبرو شوند.

 دستگاه بادی آنالیزر از جمله شیوه‌های ارزیابی وضعیت بدن است. شاید تابه‌حال با این موضوع مواجه شده باشید که دو نفر با وزن‌های یکسان اما استایل و بدن‌های متفاوت را دیده باشید. به نظر شما علت اینکه یکی از آن‌ها خوش‌فرم و دیگری چاق دیده می‌شود، چیست؟ وجود توده‌ها عضلانی از دلایل اصلی آن به‌حساب می‌آید.

 دستگاه بادی آنالیزر به متخصص لاغری کمک می‌کند تا میزان نسبت چربی به عضله در افراد مختلف را به‌صورت منحصربه‌فرد محاسبه و آن را به نمایش بگذارد. علاوه بر این تعیین میزان آب، پروتئین، اضافه یا کمبود وزن و درصد چربی بدن را می‌توانید با کمک این دستگاه مورد بررسی قرار دهید.

 از جمله مواردی که دستگاه بادی آنالیزور نشان می‌دهد، عبارت‌اند از:

  • مقدار وزن
  • توده چربی و عضلانی بدن
  • شاخص توده بدنی
  • درصد توده چربی و عضلانی بدن
  • میزان آب و املاح بدن
  • میزان متابولیسم
  • مقدار کمبود چربی یا عضلانی بدن
  • اندازه دور کمر به لگن به‌صورت نسبت

دستگاه دیگر استفاده شده در کلینیک دکتر شیرین، کوانتوم آنالایزر است که می‌تواند درصد کمبود ویتامین و املاح بدن را به همراه یک گزارش از عملکرد اندام‌های داخلی را نمایش دهد. این دستگاه کار خود را به‌صورت غیرتهاجمی، بدون درد و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام داده و نتایج دقیقی را ثبت خواهد کرد.

پکیج های لاغری دکتر شیرین

پکیج لاغری کانتورینگ دکتر شیرین

 از جمله خدمات نوین که در کلینیک دکتر شیرین باهدف کمک به افراد چاق یا دارای اضافه‌وزن طراحی شده است، پکیج لاغری کانتورینگ است. این پکیج زیر نظر مستقیم دکتر شیرین باهدف کاهش سایز و دستیابی به‌تناسب اندام در افراد مختلف با اجرای جلسات مشاوره فردی طراحی و اجرا می‌شود.

 پکیج لاغری کانتورینگ با استفاده از دو دستگاه آنالیزر بدنی شامل بادی آنالیزر و کوانتوم انجام می‌شود. یکی از اطلاعات مهم به‌دست‌آمده از دستگاه‌ها، میزان درصد چربی بدن و شاخص توده بدنی فرد یا همان BMI است که در طراحی پکیج نقش مؤثری ایفا می‌کنند.

 افرادی که قصد دارند لاغری موضعی با دستگاه را تجربه کنند، با مراجعه به کلینیک دکتر شیرین می‌توانند از پکیج لاغری کانتورینگ استفاده کنند. دوره درمان ۶ هفته به‌صورت ۶ جلسه با دستگاه‌های آنالیزور و ولاشیپ انجام می‌شود. این پکیج لاغری باهدف کم‌کردن سایز و دستیابی به فرم اندامی ایده‌آل طراحی و به کار برده می‌شود. علاوه بر این نتیجه نهایی همراه با دو الی سه کیلو کاهش وزن خود را نشان می‌دهد.

 مزایای لاغری موضعی با پکیج لاغری کانتورینگ

 افراد مختلف دارای ساختار و سیستم بدنی متفاوتی هستند که این عامل نقش مؤثری در انتخاب شیوه لاغری موضوعی برای آن‌ها دارد. چربی‌ها در نواحی گوناگون بدن با میزان ضخامت‌های متفاوتی توزیع و تجمع پیدا می‌کنند. این عامل باعث می‌شود تا چاقی در برخی قسمت‌های بدن بیشتر از سایر بخش‌ها بوده و در نهایت در ظاهر خود یک عدم تناسب را مشاهده کند.

 لاغری موضعی باهدف اجرا بر روی نواحی مختلف بدن از جمله موارد زیر کمک می‌کند تا فرد علاوه بر دستیابی به کاهش وزن به استایل موردعلاقه خود نیز دست پیدا کند.

  • لاغری موضعی شکم و پهلو
  • لاغری موضعی بازو
  • لاغری موضعی باسن
  • لاغری موضعی سینه
  • لاغری موضعی ران

 از جمله مزیت‌هایی که شیوه درمانی نوین لاغری موضعی به همراه دارد، عبارت‌اند از:

  • ایمنی بالا بدون داشتن دوره نقاهت
  • بدون برش یا ایجاد زخم جراحی و کاملاً غیرتهاجمی
  • دستیابی به بهترین نتایج در پایان درمان
  • داشتن نتیجه دائمی در صورت محافظت از وزن کاهش‌یافته

 لاغری موضعی و دستیابی به فرم و استایل بدنی مناسب از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد چاق یا دارای اضافه‌وزن است. هرچند شیوه‌های متعددی از لاغری موضعی توسط کارشناسان و متخصصان ارائه می‌شود، اما پکیج لاغری کانتورینگ کمک می‌کند تا در طول هر جلسه درمان باهدف قراردادن چربی‌های اضافی ناحیه مشخص شده، نتایج بی‌نظیری را طی دوره درمان ۶ هفته مشاهده کنید. داشتن سبک زندگی سالم‌تر، استفاده از برنامه غذایی مطلوب و هم چنین انجام تمرینات ورزشی می‌تواند تکمیل‌کننده پکیج لاغری کانتورینگ دکتر شیرین باشد.

 شما می‌توانید از طریق مراجعه به سایت کلینیک دکتر شیرین، طی جلسات مشاوره، نوع پکیج مناسب خود را بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده از آنالیزهای مختلف را دریافت و به فرم بدنی دلخواه خود دست پیدا کنید.

برخی از نتایج شما

سوالات متداول

سوالی دارید؟

بعد از انجام دستگاه مراقبت خاصی لازم است؟

خیر مراقبت خاصی لازم نیست

چربی هایی که توسط دستگاه کم می شوند وارد خون می شوند؟

خیر چربی هایی که با دستگاه ولاشیپ آب می شوند وارد سیستم سوخت و ساز می شوند

دستگاه عوارض دارد؟

خیر هیچ گونه عوارضی ندارد.دستگاه ولاشیپ تاییدیه FDA دارد و نه تنها عوارضی ندارد بلکه برای کسانی که کبد چرب دارند یا تخمدان پلی کسیتیک دارند مفید است

برای کدام قسمت های بدن استفاده می شود؟

غبغب ، شکم و پهلو ، بازو ، خط سوتین ، ران و ساق

با دستگاه آب بدن کم می شود؟

خیر به هیچ عنوان آب بدن کم نمی شود

فرم مشاوره پکیج ها