پکیج لاغری اسنشیال

 تجمع چربی‌های ناخواسته در نواحی مختلف بدن موجب ایجاد بیماری چاقی شده که می‌تواند علاوه بر آثار مخرب بر ظاهر و اعتمادبه‌نفس فرد، زمینه‌ای برای بروز بیماری‌های مختلف مانند فشارخون، دیابت بالا، بیماری‌های قلبی و… باشد. روش‌های لاغری متعددی در دنیا وجود دارد که افراد می‌توانند با کمک آن‌ها بافت‌های چربی اضافی را از بین ببرند. به‌کاربردن رژیم و قرص‌ لاغری در کنار استفاده از دستگاه‌های آنالیزور بدن از جمله شیوه‌های غیرتهاجمی لاغری است که موردتوجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

پکیج لاغری اسنشیال

چاقی و علل بروز آن

 بیماری چاقی به‌عنوان یک بیماری مخرب شناخته می‌شود که می‌تواند مشکلات و خطرات سلامتی جدی را برای افراد به همراه داشته باشد. دیابت، فشارخون بالا، بیماری‌های قلبی، برخی سرطان‌ها و… و هم چنین تشدید این بیماری‌ها از جمله بیماری‌هایی هستند که در اثر چاقی فرد به آن‌ها مبتلا می‌شوند. ازاین‌رو بررسی علل ابتلا به چاقی و برطرف‌کردن آن‌ها و هم چنین استفاده از شیوه‌های لاغری برای کاهش وزن تا مقدار زیادی اثر این بیماری را در بدن کاهش می‌دهند.

 افراد مبتلا به چاقی علاوه بر آنکه طول عمر کمتری خواهند داشت باید هزینه‌های سلامتی بسیاری را در جهت ازبین‌بردن مشکلات و بیماری‌های خود متحمل شوند و در نهایت کیفیت لازم برای داشتن یک زندگی استاندارد را نخواهند داشت. کاهش وزن و به‌کاربردن شیوه‌های لاغری غیرتهاجمی کمک می‌کند تا خطرات ناشی از چاقی را محدود کرده و حتی اگر به وزن ایده‌آل خود دست پیدا نکنند می‌توانند با کاهش سایز، مقدار قابل‌توجهی سلامتی خود را بازیابند.

 نواحی مختلف بدن که بیشتر درگیر تجمع بافت‌های چربی می‌شود شامل شکم، پهلو، ران‌ها، سینه و… می‌شوند. تعداد بسیاری از افراد به‌ویژه بانوان باهدف دستیابی به‌تناسب اندام و داشتن استایل خوش‌فرم به دنبال استفاده از شیوه‌های لاغری مختلف هستند. ازاین‌رو در برخی موارد از راهکارهای اشتباه استفاده کرده و در نهایت با عوارض مختلفی مواجه می‌شوند. طبق آمار سازمان بهداشت جهانی باتوجه‌به تغییر سبک زندگی افراد و بیشترشدن زندگی شهرنشینی به‌ویژه آپارتمان‌نشینی، افراد بسیاری درگیر چاقی و اضافه‌وزن شده‌اند که این آمار قابل‌توجه و تامل برانگیز است.

کلینیک لاغری دکتر شیرین

 علل مختلفی در بروز چاقی تأثیرگذار هستند که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

  • عوامل ارثی، ژنتیکی و خانوادگی
  • نداشتن برنامه غذایی سالم و متعادل در طول روز
  • استفاده از مواد قندی و پر کالری
  • عدم تحرک کافی و نداشتن فعالیت بدنی مناسب
  • مشکلات جسمانی و استفاده از داروهای خاص
  • افزایش سن
  • نداشتن استراحت و خواب کافی
  • بیماری‌هایی مانند تیروئید یا تخمدان پلی‌کیستیک

روش‌های لاغری بدون جراحی

 یکی از مهم‌ترین مواردی که افراد در هنگام چاقی با آن مواجه هستند، تجمع بافت‌های چربی اضافی در نواحی شکم و پهلو است. ازاین‌رو افراد به دنبال راهکاری هستند که بتوانند با کمترین میزان عوارض و درد، این چربی‌ها را از بین برده و علاوه بر دستیابی به اندام ایده‌آل، وزن خود را کاهش داده و در نهایت از سلامتی خود محافظت کند. هرچند یکی از تأثیرگذارترین شیوه‌های کاهش وزن و داشتن اثر طولانی‌مدت، افزایش تحرک و انجام فعالیت‌های فیزیکی و بدنی است، بسیاری از افراد به دنبال تکنیک‌های لاغری سریع هستند تا بتوانند در کمترین زمان به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنند.

 اغلب افراد با شنیدن استفاده از تکنیک‌های لاغری به یاد رژیم‌ لاغری، انجام تمرینات سخت و طاقت‌فرسای ورزشی، استفاده از قرص و یا شمردن تعداد لقمه‌ها و میزان کالری دریافتی در طول روی می‌افتند. هرچند اجرای این شیوه‌ها در کنار هم بر اساس اصول و قواعد مشخص زیر نظر متخصص می‌تواند کارایی لازم را داشته باشد؛ اما بسیاری از افراد با انجام غیراصولی و البته بدون دوام هر یک از شیوه‌های نامبرده شده، پس از عدم رسیدن به نتیجه مطلوب آن را رها کرده و ناامید می‌شوند.

 دستیابی به‌تناسب اندام با ورزش و استفاده از رژیم‌های لاغری به‌عنوان یک سبک زندگی سالم شناخته می‌شود؛ ازاین‌رو لازم است تا در کنار آن‌ها از تکنیک‌های لاغری دیگر متناسب با اندام و وضعیت جسمانی بدن خودتان نیز استفاده کنید. بسیاری از افراد به دلیل ترس از انجام جراحی، عوارض پس از آن و هم چنین خونریزی و احساس درد شدید، شیوه‌های غیرجراحی و غیرتهاجمی را برای لاغری انتخاب می‌کنند.

طراحی پکیج لاغری

همراه با پیشرفت تکنولوژی و تولید دستگاه‌های مختلف بر اساس فناوری روز دنیا، محققان موفق به تولید دستگاه‌هایی شده‌اند که با به‌کارگیری آن‌ها متخصص می‌تواند ضمن بررسی و آنالیز اندام‌های داخلی بدن فرد به او کمک کند تا با استفاده از راهکارهای غیرتهاجمی مانند قرص و رژیم‌های لاغری بتوانید وزن خود را با ازبین‌بردن چربی‌های ناخواسته کاهش داده و استایل مناسب خود را به دست آورد.

 دستگاه بادی آنالیزور و کوانتومی از جمله دستگاه‌هایی هستند که پزشک متخصص با استفاده از آن‌ها می‌تواند بافت‌های داخلی بدن را آنالیز کرده و در نهایت رژیم لاغری متناسب با بدن و فیزیک شخص را به‌صورت فردی تجویز کند. کلینیک دکتر شیرین از جمله مراکز لاغری و زیبایی است که از این دو دستگاه در تمام پکیج‌های لاغری خود استفاده می‌کند. با این کار هر فرد باتوجه‌به اندام خود، رژیم منحصربه‌فرد را دریافت کرده و متناسب با فیزیک بدنی می‌تواند به کاهش وزن مطلوب دست پیدا کند.

معرفی پکیج لاغری اسنشیال

 همان طور که گفته شد، تکنیک‌های مدرن و نوین متعددی جهت لاغری و کاهش وزن وجود دارد که انتخاب هر یک از آن‌ها طبق اصول و قوانین مشخص می‌تواند به فرد در ازبین‌بردن بافت‌های چربی اضافی کمک کند. کلینیک دکتر شیرین از جمله مراکز درمانی چاقی و ازبین‌بردن چربی‌های ناخواسته است که به افراد کمک می‌کند تا با بهترین شیوه غیرجراحی به‌تناسب اندام دست پیدا کنند.

 پکیج اسنشیال از جمله خدمات اقتصادی کلینیک دکتر شیرین است. این پکیج شامل استفاده از دستگاه‌های آنالیزور بدنی به همراه رژیم و قرص‌های لاغری است. متخصص با کمک دستگاه بادی آنالیزور می‌تواند میزان چربی بدن و اضافه‌وزن بیمار را محاسبه کرده و باتوجه‌به اطلاعات به‌دست‌آمده از نحوه سوخت‌وساز بدن و متابولیسم بدنی هر فرد درباره راهکار مؤثر در کاهش وزن تصمیم‌گیری کند.

 دستگاه کوانتومی در کنار بادی آنالیزور، با بررسی چهل نقطه از بدن مانند قلب، کلیه، کبد، تیروئید و… اطلاعات مفیدی را درباره میزان ویتامین و املاح بدن و هم چنین آب بدن به متخصص ارائه می‌دهد تا باتوجه‌به وضعیت جسمانی و فیزیکی فرد بتواند رژیم غذایی اصولی را طراحی کند.

 پکیج اسنشیال کلینیک دکتر شیرین، بیمار را طی ۷ جلسه مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌دهد. در این پکیج متناسب با اطلاعات به‌دست‌آمده از دو دستگاه کوانتومی و بادی آنالیزور، قرص‌های لاغری و رژیم لاغری تجویز می‌شود تا فرد بتواند در دوره درمان به میزان کافی وزن خود را با ازدست‌دادن چربی‌های اضافی کاهش داده و در نهایت به اندام ایده‌آل خود برسد.

 از جمله کاربردهای دستگاه‌های آنالیزور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشخص‌کردن مقدار وزن
  • بررسی توده‌های چربی و عضلانی بدن
  • تعیین شاخص توده بدنی یا BMI
  • تعیین میزان آب و املاح بدن
  • میزان متابولیسم

 در طول مدت دوره ۶ جلسه ولاشیپ و ۱ جلسه فریز فیت بر روی بیمار انجام خواهد شد. فریز فیت باهدف حذف چربی‌های از طریق فریز کردن آن‌ها انجام می‌شود. بسته به ناحیه موردنظر و میزان بافت چربی که دارد، زمان فریز کردن به طول می‌انجامد. این کار باهدف نابودی سلول‌های چربی و نه کاهش وزن انجام می‌شود. فریز فت تکنیکی بدون عارضه و درد و خونریزی است که به‌عنوان یک روش مطمئن برای شکستن بافت چربی‌ها و خارج‌کردن آن‌ها با کمک دستگاه مکش است.

 جلسات ولاشیپ باهدف کاهش اثرات سلولیت‌ها برگزار می‌شود. همه افراد در بخش‌های مختلف بدن خود دارای سلولیت هستند. در واقع سلولیت موجب برجسته‌شدن بافت‌های چربی در نواحی مختلف بدن می‌شود در نتیجه پوست دچار ناهمواری خواهد شد. ولاشیپ در کنار استفاده از رژیم‌های غذایی و قرص‌های لاغری توسط کلینیک دکتر شیرین باهدف ازبین‌بردن سلولیت‌ها انجام می‌شود.

 عملکرد ولاشیپ به نحوی است که با کاهش چربی‌ها منجر به تولید کلاژن کرده و در نهایت با نرم کردن رشته‌های فیبروتیکی میزان سلولیت‌ها را به‌صورت چشمگیر کاهش می‌دهد. این تکنیک برای ازبین‌بردن سلولیت‌هایی به کار برده می‌شود که با رژیم و تمرینات ورزشی از بین نرفته‌اند. فناوری به کار گرفته شده در دستگاه ولاشیپ موجب کلاژن‌سازی و تولید الاستین پوست می‌شود. این کار منجر به کاهش چربی‌ها در اندام‌های مختلف بدن مانند شکم، پهلو، ران‌ها و… شده و موجب سفت و هموارشدن پوست می‌شود.

 

برخی از نتایج شما

سوالات متداول

سوالی دارید؟

بعد از انجام دستگاه مراقبت خاصی لازم است؟

خیر مراقبت خاصی لازم نیست

چربی هایی که توسط دستگاه کم می شوند وارد خون می شوند؟

خیر چربی هایی که با دستگاه ولاشیپ آب می شوند وارد سیستم سوخت و ساز می شوند

دستگاه عوارض دارد؟

خیر هیچ گونه عوارضی ندارد.دستگاه ولاشیپ تاییدیه FDA دارد و نه تنها عوارضی ندارد بلکه برای کسانی که کبد چرب دارند یا تخمدان پلی کسیتیک دارند مفید است

برای کدام قسمت های بدن استفاده می شود؟

غبغب ، شکم و پهلو ، بازو ، خط سوتین ، ران و ساق

با دستگاه آب بدن کم می شود؟

خیر به هیچ عنوان آب بدن کم نمی شود

فرم مشاوره پکیج ها