نمایش ویدیو درباره پکیج لاغری کانتورینگ پلاس

پکیج لاغری کانتورینگ پلاس

 ازبین‌بردن سلول‌های چربی تجمع یافته در اندام‌های مختلف بدن به‌ویژه شکم و پهلوها از جمله نگرانی‌ها و دغدغه‌های افراد است که در اثر زندگی شهرنشینی و آپارتمان‌نشینی ایجاد شده است. افراد بسیاری با بیماری چاقی موضعی درگیر هستند و شیوه‌های متنوعی را برای ازبین‌بردن چربی‌های ناخواسته و کاهش وزن استفاده می‌کنند. در برخی موارد لازم است تا چندین راهکار را در کنار یکدیگر به‌صورت پکیج لاغری و زیر نظر متخصص استفاده کنید تا بتوانید به‌تناسب اندام ایده‌آل خود برسید.

شیوه های نوین لاغری

پکیج لاغری کانتورینگ پلاس

 ممکن است روزانه با افراد بسیاری روبرو شده باشید که اضافه‌وزن داشته و در بخش‌های مختلف بدن آن‌ها سلول‌های چربی زیر لایه‌های پوستی تجمع کرده باشد. عوامل متعددی از جمله روی‌آوردن به زندگی شهرنشینی و عدم داشتن تحرک کافی و فعالیت‌های بدنی موجب می‌شود تا چربی‌های اضافی در قسمت‌هایی از بدن مانند شکم، پهلو، ران‌ها، سینه‌ها و… تشکیل شده و در نهایت علاوه بر ایجاد ظاهر نامناسب، سلامتی فرد را به خطر بی اندازد.

 افراد به دلایل گوناگون مانند عدم دستیابی به نتیجه موردعلاقه در کاهش وزن و دستیابی به‌تناسب اندام از تکنیک‌های سنتی مانند رژیم‌های غذایی سخت و طاقت‌فرسا و هم چنین انجام تمرینات ورزشی دشوار در صدد آن هستند که از روش‌های جدید و سریع استفاده کنند.

 شیوه‌های نوین و جدید لاغری توسط متخصصان طراحی و به کار برده می‌شود که کمک می‌کند فرد در کمترین زمان نتیجه‌گیری سریع و مطمئنی را داشته باشد. انجام مزوتراپی لاغری باهدف دستیابی به لاغری موضعی و هم چنین استفاده از دستگاه‌های آنالیزور بدنی و ولاشیپ باهدف کاهش وزن و ازبین‌بردن چربی‌های ناخواسته از جمله تکنیک‌های جدید هستند که افراد می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

مزوتراپی لاغری

 یکی از آثار مخرب چاقی و اضافه‌وزن که افراد با آن درگیر هستند، وجود چربی‌های اضافی در ناحیه شکم و پهلو به‌ویژه در بانوان است. افراد تلاش می‌کنند تا با کمک رژیم‌های غذایی مختلف، محروم‌کردن خود از خوردن برخی غذاها، شمردن تعداد لقمه‌ها، انجام ورزش‌های هوازی و بدنسازی و… لاغر شده و به‌تناسب اندام برسند. در بسیاری موارد افراد به دلیل عدم دستیابی به نتیجه دلخواه با استفاده از شیوه‌های گفته شده، افراد ناامید شده و دست از تلاش برای لاغری و کاهش وزن خود می‌کشند.

 مزوتراپی چربی‌سوز یکی از راهکارهای سریع و تأثیرگذار باهدف ازبین‌بردن سلول‌های چربی اضافی در لایه‌های زیرین پوست است. مزوتراپی، روشی غیرتهاجمی، بدون خطر، درد و خونریزی است که نقش مؤثری در آب‌کردن چربی‌های موجود در نواحی مختلف بدن به‌خصوص شکم، پهلوها، ران‌ها و بازوها دارد. این روش با انجام تزریق مواد به ناحیه موردنظر انجام می‌شود.

 مزوتراپی لاغری از تزریق ترکیب ویتامین‌ها، داروهای هومیوپاتی و برخی عصاره گیاهان به مقادیر بسیار کم در لایه مزودرم پوست انجام خواهد شد. تجزیه و شکستن سلول‌های چربی تشکیل شده در زیر پوست از مهم‌ترین تأثیر این مواد است که در نهایت به‌صورت مواد زائد از بدن خارج می‌شوند. افراد سالمی که در یک ناحیه خاص از بدن خود مانند بازوها، شکم، پهلو، بازو، غبغب، ران‌ها و… با انباشت چربی مواجه هستند و با استفاده از شیوه‌های رایج لاغری مانند رژیم موفق به کاهش وزن نشده‌اند، بهترین کاندید برای انجام مزوتراپی شناخته می‌شوند.

این تکنیک نوین این تکنیک نوین به‌عنوان بهترین جایگزین برای شیوه‌های جراحی و تهاجمی مانند لیپوساکشن شناخته می‌شود. با انجام این روش، افراد می‌توانند در طول دوره درمان خود به مقدار ۵ الی ۱۳ سانتی‌متر از بافت‌های چربی را از بین برده و کاهش سایز را در اندام خود مشاهده کنند. هرچند این روش نمی‌تواند جایگزینی برای رژیم غذایی سالم و سبک زندگی اصولی شود، ازاین‌رو لازم است تا مزوتراپی لاغری یا همان چربی‌سوز در کنار موارد دیگری مانند استفاده از ولاشیپ، تمرین‌های ورزشی و رژیم غذایی به کار برده شود.

طراحی پکیج لاغری

 از جمله مزایای مزوتراپی لاغری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 · انجام آن بدون نیاز به جراحی و پانسمان

 · داشتن دوره نقاهت کوتاه

 · کمترین میزان عوارض (در برخی موارد حساسیت به مواد تزریق شده، حالت تهوع، اسهال، قرمزی، تورم و…)

 · انجام فعالیت‌های روزمره در کمترین زمان ممکن پس از انجام تزریق

 · بهبود سلولیت‌ها

 · شکستن و ذوب کردن چربی‌های ناخواسته و موضعی

 · تجزیه بافت‌های چربی

 · بهبود گردش خون در محل تزریق

 · محافظت از عملکرد طبیعی اندام‌های بدن

 · هزینه مقرون‌به‌صرفه و کمتر نسبت به سایر روش‌های جراحی لاغری

 · اجرا در مدت‌زمان کوتاه

تأثیر دستگاه ولاشیپ در لاغری

 انجام جراحی‌های تهاجمی باهدف ازبین‌بردن سلول‌های چربی در بدن برای بسیاری از افراد تداعی تجربه‌ای دردآور همراه با دوران نقاهت سخت و دشوار خواهد بود. ازاین‌رو برخی از کسانی که درگیر بیماری چاقی هستند این شیوه را به‌عنوان راه درمانی برای رسیدن به وزن ایده‌آل انتخاب نخواهند کرد. همراه با پیشرفت تکنولوژی و ورود فناوری به عرصه پزشکی، تولید دستگاه‌های لاغری موضعی به‌منظور حذف سلولیت‌های متراکم و چربی‌های تجمع کرده در لایه‌های زیرین پوست موجب شد تا افراد به سمت استفاده از این شیوه‌ها روی‌آورند.

 ولاشیپ از جمله تکنیک‌های غیرتهاجمی و بدون جراحی برای ازبین‌بردن سلولیت‌ها است. در بسیاری موارد وجود بافت‌های چربی و اضافه‌وزن موجب تشکیل سلولیت‌ها و نمایان‌شدن سلول‌های چربی بر روی پوست می‌شوند که ناهمواری‌هایی را ایجاد می‌کنند. به‌کاربردن دستگاه ولاشیپ و مشاهده نتایج اثربخش آن در افراد مختلف موجب شده تا کسانی که قصد لاغری سریع را دارند، به استفاده از این دستگاه روی‌آورند.

پکیج لاغری کلینیک دکتر شیرین

 دستگاه ولاشیپ با دریافت تأییدیه از وزارت بهداشت جهانی آمریکا FDA، ترکیب شیوه‌های مختلفی از جمله ساکشن، ماساژ، تولید انرژی از طریق فرکانس‌های رادیویی و اشعه مادون‌قرمز برای فرم دهی و ازبین‌بردن بافت‌های چربی در جهت کاهش سلولیت‌ها است. به‌کاربردن این دستگاه در کنار راهکارهای لاغری دیگر مانند مزوتراپی کمک می‌کند تا فرد در کمترین زمان و دوره درمان کوتاه‌تر، کاهش وزن و سایز را دریافت کند.

 از جمله مزایای استفاده از دستگاه ولاشیپ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 · روش غیرتهاجمی و سرپایی

 · بدون احساس درد و خونریزی

 · دستیابی به نتیجه در کمترین زمان

 · تولد گرما و اثربخشی مناسب در تحریک گردش خون باهدف ازبین‌بردن بافت‌های چربی

پکیج لاغری کانتورینگ پلاس

 یکی از خدمات ارائه شده در کلینیک دکتر شیرین، استفاده از شیوه‌های رایج لاغری در کنار دستگاه‌های مختلف برای رسیدن به کاهش وزن و تناسب‌اندام در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. پکیج لاغری کانتورینگ پلاس باتوجه‌به وضعیت جسمانی و بررسی اندام و بافت‌های چربی مراجعه‌کننده به‌صورت منحصربه‌فرد توسط متخصص مربوطه طراحی و اجرا خواهد شد. هدف از انجام پکیج لاغری کانتورینگ پلاس، کاهش وزن ۲ الی ۳ کیلو در بیمار دارای چربی‌های ناخواسته است. در این شیوه فرد با استفاده از دستگاه‌های بادی آنالیزور و کوانتومی بدن مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت پس از گذشت ۶ هفته طول درمان علاوه بر دستیابی به‌تناسب اندام، کاهش سایز را نیز مشاهده خواهد کرد.دستگاه بادی آنالیزور به‌منظور بررسی میزان چربی تجمع یافته در ناحیه مشخص شده از بدن، تعیین میزان متابولیسم و سوخت‌وساز بدن فرد مراجعه‌کننده، مشخص‌کردن میزان اضافه‌وزن و… تحت‌نظر متخصص به کار برده می‌شود. علاوه بر این دستگاه کوانتومی بدن باهدف بررسی چهل نقطه از بدن شامل کبد، کلیه‌ها، قلب، تیروئید و… مورداستفاده قرار می‌گیرد دستگاه کوانتومی بدن علاوه بر ارزیابی میزان آب موجود در بدن، مقدار ویتامین و املاح بدن را نشان می‌دهد. متخصص با استفاده از اطلاعات به‌دست‌آمده از هر دو دستگاه و باتوجه‌به وضعیت فیزیکی بیمار می‌تواند پکیج لاغری کانتورینگ پلاس را طراحی و در طی مدت یک ماه و نیم انجام دهد.
در این پکیج لاغری، ۶ جلسه درمانی با کمک دستگاه ولاشیپ باهدف شکستن بافت‌های چربی و کاهش میزان سلولیت‌ها در کنار ۴ جلسه مزوتراپی لاغری همراه با تزریق اجرا می‌شود. پکیج لاغری کانتورینگ پلاس کلینیک دکتر شیرین دارای عملکردی مشابه با پکیج لاغری کانتورینگ بوده با این تفاوت که از مزوتراپی چربی‌سوز نیز در کنار سایر موارد استفاده می‌شود.
بیمار دارای اضافه‌وزن و بافت چربی اضافی با مراجعه به کلینیک دکتر شیرین می‌تواند با انتخاب این پکیج لاغری پس از گذشت یک دوره درمان یک ماه و نیم طی مدت ۶ هفته در پایان دوره به اندام ایده‌آل خود همراه با کاهش وزن دست پیدا کند.

برخی از نتایج شما

سوالات متداول

سوالی دارید؟

بعد از انجام دستگاه مراقبت خاصی لازم است؟

خیر مراقبت خاصی لازم نیست

چربی هایی که توسط دستگاه کم می شوند وارد خون می شوند؟

خیر چربی هایی که با دستگاه ولاشیپ آب می شوند وارد سیستم سوخت و ساز می شوند

دستگاه عوارض دارد؟

خیر هیچ گونه عوارضی ندارد.دستگاه ولاشیپ تاییدیه FDA دارد و نه تنها عوارضی ندارد بلکه برای کسانی که کبد چرب دارند یا تخمدان پلی کسیتیک دارند مفید است

برای کدام قسمت های بدن استفاده می شود؟

غبغب ، شکم و پهلو ، بازو ، خط سوتین ، ران و ساق

با دستگاه آب بدن کم می شود؟

خیر به هیچ عنوان آب بدن کم نمی شود

فرم مشاوره پکیج ها