thinness

پکیج لاغری میراکل

تناسب اندام در کنار داشتن بدنی سالم از موارد قابل اهمیت در استفاده از شیوه‌های مختلف لاغری برای کاهش وزن به شمار ‌می‌روند. استفاده از انواع پکیج‌های لاغری که متناسب با شرایط بدنی هر فرد توسط پزشک متخصص کمک می‌کند تا فرد به اندام‌ایده‌آل خود دست پیدا کند. در دنیای پر از مشغله و کم تحرک امروزی کاهش وزن و از بین بردن اضافه وزن یکی از دغدغه‌های تعداد بسیاری از افراد در سطح جهان است.

 

پکیج لاغری میراکلعلل اصلی چاقی و اضافه وزن

تجمع چربی‌های ناخواسته و اضافی در نواحی مختلف بدن از جمله علل اصلی چاقی در افراد مختلف است. هرچند بدن در حالت نرمال و طبیعی خود دارای مقداری بافت چربی است که برای دریافت انرژی و ادامه حیات به آن‌ها نیاز دارد، اما با افزایش پیدا کردن حجم چربی‌ها به مرور زمان مشکلات متعددی برای او نیز ایجاد خواهد شد که در برخی موارد حاد ممکن است جان فرد را به خطر بیاندازد.

چاقی افراد می‌تواند به شکل‌های مختلف شامل گسترش یکنواخت در تمامی بخش‌های بدن یا موضعی با تجمع در برخی نواحی بدن ظاهر شود که در این صورت چاقی مختص به همان منطقه خواهد بود. به عنوان مثال تجمع بافت چربی اضافی در بدن منجر به بروز چاقی شکم و پهلو می‌شود که از شایع‌ترین نوع آن محسوب می‌شود.

شاید فکر کنید دانستن نوع چاقی چه کمکی به ما در کاهش وزن می‌کند. تجربیات پزشکن متخصص در زمینه لاغری مشخص می‌کند که داشتن اطلاعات کافی درباره انواع چاقی موجب می‌شود تا بهترین شیوه برای درمان به کار برده شود. به عنوان مثال تکنیک لاغری چاقی شکم و پهلو با نوع لاغری که برای از بین بردن بافت‌های چربی کل بدن استفاده می‌شود، کاملاً مجزا و متناسب با محدوده و حجم چربی انجام خواهد شد.

چرا لاغر کنیم؟ !

یکی از مهم‌ترین دلایلی که موجب شده تا افراد در زندگی امروزی به دنبال لاغری و کاهش وزن باشد، علاوه بر داشتن ظاهری زیبا و استایل خوب، افزایش سلامتی از دست رفته با تجمع بافت‌های چربی است. توجه به این نکته حایز اهمیت است که فرد به مرور زمان همراه با اضافه وزن به بیماری‌های مختلفی از جمله دیابت، فشار خون، بیماری‌های قلبی و عروقی، افسردگی و… مبتلا خواهد شد که در بسیاری موارد با خطر جانی مواجه است. با توجه به این موضوع، افراد به دنبال مطمئن‌ترین شیوه برای درمان اضافه وزن خود هستند که ممکن است به اشتباه از شیوه‌های نادرست لاغری نیز استفاده کنند.

پکیج لاغری

شیوه‌های مختلفی از لاغری در دنیا وجود دارد که عبارتند از:

  • کاهش وزن با رژیم
  • کاهش وزن با ورزش
  • کاهش وزن با دارو و قرص‌ لاغری
  • کاهش وزن با شیوه‌های تهاجمی مانند جراحی‌های مختلف
  • کاهش وزن با دستگاه‌های لاغری

به کار بردن دستگاه‌های لاغری از جمله تکنیک‌های نوین و به روز در کاهش وزن و رسیدن به لاغری است که با توجه به عوارض کمی که دارد مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. متنوع بودن دستگاه‌ها در انواع مختلف و برند‌های تولید‌کننده موجب می‌شود تا برای انتخاب به متخصص این امر مراجعه کنید.

تأثیر پکیج‌های لاغری در کاهش وزن

داشتن اندامی زیبا علاوه بر تأثیر به سزایی که در سلامتی فرد به همراه دارد موجب افزایش اعتماد به نفس نیز خواهد شد. کاهش وزن و از بین بردن چربی‌های ناخواسته کاری سخت و البته زمان بر هست که در بسیاری موارد افراد با استفاده از شیوه‌های رایج مانند انجام تمرینات ورزشی سخت، رژیم‌های غذایی محدود‌کننده، جراحی‌های پر تهاجمی و… نا‌امید شده و در میانه راه از ادامه مسیر منصرف می‌شوند.

در دنیای امروز که فناوری حرف اول را می‌زند، استفاده از دستگاه‌های لاغری با پایه و اساس تکنولوژی این نوید را م یدهد که افراد بتواند در مدت زمان کوتاه‌تر مقدار زیادی از حجم اضافه وزن خود را با از بین بردن چربی‌های ناخواسته کاهش داده و در نهایت به تناسب اندام دست پیدا کنند. این تکنیک درمانی با تمرکز بر روی یک ناحیه مشخص و خاص به کاهش حجم چربی‌ها کمک خواهد کرد.

به دنبال پکیج لاغری مناسب هستید!!

اکثر افراد در طول زندگی خود با مشکل چاقی و اضافه وزن مواجه می‌شوند، خبر خوب این است که تکنیک‌های متنوع و نوینی در دنیای پزشکی با هدف لاغری و کاهش وزن وجود دارد که لزوماً همه آن‌ها به ما برای لاغر شدن کمک نمی‌کنند. پایه و اساس گزینش و انتخاب بهترین شیوه لاغری برای هر فرد، محاسبه شاخص توده بدنی است.

اینکه فرد از بافت چربی و وضعیت عضلانی و ماهیچه‌های خود اطلاعات کافی داشته باشد و محدوده آن را با توجه به نمودار‌های موجود درک کرده و در صورت چاق بودن یا داشتن اضافه وزن، شیوه لاغری متناسب با شاخص توده بدنی خود را انتخاب و به راحتی وزن کم کند. اگر به دنبال یک راهکار اساسی با درصد بالایی از نتیجه‌گیری هستید، پکیج لاغری میراکل کلینیک دکتر شیرین، بهترین گزینه برای درمان چاقی و اضافه وزن شما خواهد بود.

در کلینیک دکتر شیرین، متناسب با وضعیت جسمانی فرد یک پکیج لاغری کامل طراحی و اجرا می‌شود. پکیج لاغری میراکل همراه با استفاده از رژیم غذایی متعادل و به کارگیری دستگاه‌های لاغری با توجه به استاندارد‌های موجود زیر نظر پزشک متخصص طراحی می‌شود. در این شیوه، پکیج لاغری بر اساس آناتومی بدن شخص که توسط دستگاه‌های آنالیز مورد بررسی قرار گرفته شده است، به صورت اجرایی در خواهد آمد.

برای تهیه پکیج لاغری میراکل می‌توانید به سایت کلینیک دکتر شیرین مراجعه کرده و از طریق تماس با مشاورین مربوطه، بهترین خدمات را در کمترین زمان متناسب با بدن خود دریافت کنید.

پکیج لاغری میراکل

معرفی پکیج لاغری میراکل دکتر شیرین

پکیج لاغری میراکل که از پکیج‌های طراحی شده توسط متخصص در کلینیک دکتر شیرین است به عنوان فول پکیج برطرف کردن اضافه وزن به همراه کاهش سایز است. این پکیج به صورت دوره ۲ ماهه زیر نظر متخصص انجام می‌شود. در ابتدا بدن فرد مراجعه‌کننده توسط دو دستگاه بادی آنالیزور و کوانتوم آنالیزور مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دستگاه بادی آنالیزرو با هدف بررسی اضافه وزن، میزان سوخت و ساز بدن، مقدار بافت چربی اضافی و حجم آن و هم چنین متابولیسم هر فرد به صورت جداگانه استفاده می‌شود. پس از آن، چهل نقطه از نواحی مختلف بدن مانند کبد، کلیه، قلب، تیروئید و… با کمک دستگاه کوانتوم آنالیزور مورد بررسی قرار داده می‌شود. این دستگاه با هدف تعیین میزان کمبود ویتأمین، آب و املاح بدن به کار برده می‌شود.

در ادامه، دکتر متخصص با توجه به داده‌های به دست آمده از آنالیز دستگاه‌ها، با اجرای جلسه مشاوره و در نظر گرفتن سبک زندگی و سفره غذایی مراجعه‌کننده، تمامی موارد را مورد بررسی قرار داده و رژیم اولیه را به همراه مصرف قرص‌های گیاهی لاغری دارای مجوز را طراحی و در اختیار فرد قرار می‌دهد.

برای دستیابی به کاهش سایز و خوش فرم شدن بدن فرد لازم است تا در پکیج میراکل از دستگاه‌های مختلف به صورت برگزاری جلسات پشت سر هم استفاده کرد.

  • ۶ جلسه دستگاه ولا شیپ با مراجعه حضوری به صورت هفته‌ای یکبار
  • ۲ جلسه فریز فت با هدف از بین بردن چربی‌های ناخواسته
  • ۴ جلسه اجرای مزو لاغری به منظور ماندگاری

برخی از نتایج شما

سوالات متداول

سوالی دارید؟

بعد از انجام دستگاه مراقبت خاصی لازم است؟

خیر مراقبت خاصی لازم نیست

چربی هایی که توسط دستگاه کم می شوند وارد خون می شوند؟

خیر چربی هایی که با دستگاه ولاشیپ آب می شوند وارد سیستم سوخت و ساز می شوند

دستگاه عوارض دارد؟

خیر هیچ گونه عوارضی ندارد.دستگاه ولاشیپ تاییدیه FDA دارد و نه تنها عوارضی ندارد بلکه برای کسانی که کبد چرب دارند یا تخمدان پلی کسیتیک دارند مفید است

برای کدام قسمت های بدن استفاده می شود؟

غبغب ، شکم و پهلو ، بازو ، خط سوتین ، ران و ساق

با دستگاه آب بدن کم می شود؟

خیر به هیچ عنوان آب بدن کم نمی شود

فرم مشاوره پکیج ها